Krijg de financiële touwtjes weer in handen!

Het kan overweldigend zijn om te erkennen dat je (mogelijk) een schuld opbouwt, wat de oorzaken en omstandigheden ook zijn. Gelukkig zijn er diverse instanties die je kunnen helpen als het helemaal mis gaat, zoals een budgetcoach, de gemeente en de Wet op de schuldhulpverlening. Maar liever laat je het niet zover komen, toch?

Wat te doen als je merkt dat je je kop in het zand aan het steken bent, omdat je niet weet hoe je je eigen financiën weer in de hand krijgt?

Het begint altijd met inzicht. En dat doe je door de feiten op een rij te zetten. Eenvoudig gezegd: je maakt een overzicht van wat er elke maand binnenkomt, wat er elke maand uitgaat en wat je moet doen om die twee weer in evenwicht te brengen. Voelt dat beangstigend? Dan helpt maar één ding en dat is het overzicht gewoon gaan maken. Het probleem negéren lost het niet op. Wanneer je er zo snel mogelijk mee aan de slag gaat, dan voorkom je erger.

Als je het lastig vindt om zelf overzicht te creëren, willen wij je helpen. En natuurlijk doen we dat tegen een net tarief, want we willen niet dat je in een moeras van schulden wegzakt. Dat zou tegen onze principes ingaan. Wat wij doen is je financiële huishouding volledig op orde brengen. Dan heb je overzicht en dat geeft rust. Vervolgens zetten we op een rij voor welke keuzes je staat. Dit geeft jou de touwtjes in handen. Misschien zijn het geen fijne keuzes en zijn de gevolgen onplezierig. Maar dat is dan tijdelijk.

Wij zijn geen schuldhulpbemiddelaar. Daar ga je naartoe als er sprake is van problematische schulden, dus als achterstanden niet binnen 36 maanden zijn af te lossen. Je kunt bij ons aankloppen als je gewoon geen overzicht meer hebt en aan alles voelt dat het de verkeerde kant op zou kunnen gaan. Bijvoorbeeld omdat je een stapel ongeopende (blauwe) enveloppes hebt. We nemen het roer niet van je over en bepalen niet wat je moet doen. We ondersteunen je tijdelijk zodat jij weer de regie krijgt over je financiën. Daarin ligt jouw vrijheid en onze kracht.

Neem gerust contact op als je meer wilt weten. Bel Cock Moerman: 06 14 64 99 21 of stuur hem een e-mail via: info@adm-associates.nl.

Administratiekantoor ASSociates
Doen waar je goed in bent